Запрошення на ЄвроШоп 2023
Перемога у фізичному магазині
Ритейлери та бренди по всьому світу стикаються зі складним завданням: збалансувати інвестиції в надання споживацького досвіду, зручність і сталість, одночасно підвищуючи ефективність магазину та його привабливість для покупців. Кінцева мета полягає в тому, щоб зробити похід за покупками вартим того сьогодні та завтра.
Український ритейл зустрічається зі значно важчими випробуваннями і викликами. Але ми зможемо все подолати, бо віримо, що за темними часами прийде світле майбутнє і краще життя. Віримо в нашу перемогу, в ЗСУ, в нас самих і в Україну.
Тож запрошуємо вас відвідати нас на EuroShop 2023 і дізнатися, як наші перевірені рішення допомагають вам вигравати у фізичному магазині.
Завдяки перевіреним рішенням HL ми підтримуємо клієнтів у всьому світі у створенні привабливих, прибуткових і екологічно чистих магазинів, якими легко керувати, і в яких приємно робити покупки.
До зустрічі на ЄвроШоп
Дюссельдорф, Німеччина
26 лютого - 2 березня
(павільйон 4, стенд А05)
Послухайте наших запрошених спікерів
26 лютого:
Фабіан Айхемейєр, власник магазинів Rewe, розповість про автоматизацію полиць.
27 лютого:
Арно Лека з SES Imagotag поділиться своїм досвідом щодо електронних цінників ESL, сталого розвитку та циклічної пропозиції.
28 лютого:
Себастьєн Лефлон, генеральний директор, і Фанні Тойос, відділ зв’язків з партнерами компанії maYam, розкажуть про відстеження та шлях покупця без упаковки.
|