ТОВАРИ НА ВАГУ
Більше вражень від покупок з товарами на вагу
Продажі органічної їжі зростають…
Продажі органічних продуктів подвоїлись за останнє десятиріччя
Горіхи є великою можливістю для бізнесу…
Горіхи в споживацькому тренді як здорова їжа
Кондитерські вироби продаються більше та стають більш здоровими…
Здорові звички для перекусів у тренді, так як і нові екзотичні смаки та порції за бажанням
Враховуючи ці тренди, як рітейлери та бренди можуть створювати більше вражень від покупок?
Подаруйте покупцям прозорий досвід
Демонстрація товару в ємностях HL Display 3eBin™ та 4eBin™ не тільки покращує імідж магазину та вирізняє його, а й зменшує витрати на упаковку і сприяє збереженню навколишнього середовища. До того ж ємності 4eBin™ виготовляються з переробленого пластику (r-Pet)
- - Збільшення продажів з квадратного метра магазину!
- - Збільшення маржі!
- - Підвищення лояльності клієнтів
- - Зростання імпульсних покупок
- - Дотримання FIFO
- - Простота установки
Багато категорій товарів продаються краще на вагу!
Цукерки - Органічні продукти - Рис - Макарони - Зернові - Крупи - Спеції - Боби - Горіхи - Сухофрукти - Борошно - Приправи - Чай - Кава - Корм для тварин
Ємності для сипучих продуктів є прекрасним способом відрізнятися від конкурентів, рішенням для залучення покупців і підвищення прибутку.
3eBin™: Екологічно – Економно – Ергономічно 4eBin™: Екологічно – Економно – Ергономічно - Easy clean (легко очищаються) |
3eBin™:
Екологічні - Більш «еко-френдлі» спосіб покупок. Потребує менше ресурсів як для транспортування, так і для пакування.
Економічні - Адже дозволяють покупцям купувати їх улюблену суміш та бажану кількість.
Ергономічні - Приємні в користуванні як для покупців, так і для персоналу магазину
4eBin™ – нове покоління ємностей для мерчандайзингу товарів на вагу, які тепер додатково до попередніх 3-х "е"
Easy-clean - легко очищаються. Наш революційний дизайн дозволяє чистити ємності, не знімаючи їх.
Совкові або гравітаційні ємності - рішення для будь-яких продуктів.
- - Матеріал, який практично не ламається та підходить для контакту з харчовими продуктами - обсяг 10 і 20 літрів.
- - Є місця для розміщення цінника і вивіски.
- - Додатковий піддон для видалення крихт і сміття.
- - Автоматична ротація товару для збереження свіжості і якості.
- - Встановлюється як на полиці, так і на кронштейни.
Купити Совкові ємності
- - Матеріал, який практично не ламається та підходить для контакту з харчовими продуктами - обсяг від 7,5 до 50 літрів.
- - Просте регулювання заслінки для установки оптимальної кількості висипали продукту.
- - Закрита, гігієнічна система - покупці не контактують з товаром.
- - Є місця для розміщення цінника і вивіски.
- - Розпушувач для липких продуктів.
- - Автоматична ротація товару для збереження свіжості і якості.
- - Пневматичний кронштейн для полегшення наповнення ємностей на верхніх рівнях.
- - Встановлюється як на полицях, так і на кронштейнах.
Купити Гравітаційні ємності
Споживачі віддають перевагу мати можливість вибрати скільки і чого їм купити. Продаж на вагу дозволяє споживачам змішувати і пробувати нові продукти без необхідності купувати цілу упаковку. Товар на вагу є простим способом адаптувати пропозицію до мікроекономічної середовищі (преміальні продукти, продукти за зниженою ціною, для етнічних груп та ін.). Бачити продукт і мати можливість купити саме стільки, скільки потрібно привертає покупця і підвищує його лояльність до магазину!