• ru |

  • ua |

Мерчандайзинг та комунікація в місцях продажу

+38 044 391 391 0

вул. Сирецька 5, корпус 3

+38 044 222 91 00

04073 Київ, Україна

Кошик

 

Запрошення на EuroShop 2020

Перемога в фізичному магазині

 

Сьогоднішні покупці бажають, щоб їх надихали. Вони є екологічно-свідомі та вимагають виняткового сервісу для себе. Щоб завоювати візит покупця, роздрібні магазини повинні бути ефективними в управлінні і дарувати радість від покупок.

 

Приєднуйтесь до нас на EuroShop, де ми покажемо Вам, як стимулювати продажі через кращий споживацький досвід і допоможемо Вам створити більш ефективний і сталий магазин.

 

EuroShop 2020
Дюссельдорф, Німеччина
16 - 20 лютого 2020 року
Ви знайдете нас у павільйоні 1, стенд C71

 

Про EuroShop

 

EuroShop - найбільша у світі виставка для роздрібної торгівлі та її партнерів. Це джерело інформації та натхнення для професіоналів та осіб, які приймають рішення щодо будь-якого можливого аспекту роздрібної торгівлі. Це вітрина тенденцій та інновацій. Гаряча точка для експертів з продажу та маркетингу, які шукають нові ідеї, щоб привернути увагу і продати свої продукти та послуги ще краще.

  

EuroShop дебютував у 1966 році - з 331 експонентами та площею 19 640 кв. У 2017 році ця глобально провідна подія знову перевершила себе унікальним розміром та міжнародним характером:

 

2368 експонентів з 61 країни,

 

113 906 відвідувачів з 138 країн,

 

127,598 кв.м чистої виставкової площі,

 

18 виставкових залів.

 

Завдяки своїй інтелектуальній структурі EuroShop легко адаптується до динамічної трансформації світу роздрібної торгівлі - із захоплюючими вимірами досвіду для експонентів та відвідувачів, відображаючи всі аспекти та канали сучасногї роздрібногї торгівлі:

 

Рітейл-маркетинг

Експо та Івент-маркетинг

Технології роздрібної торгівлі

Освітлення

Візуальний мерчандайзинг

Торгове обладнання та дизайн магазину

Холодильне обладнання та управління енергією

Обладнання для закладів харчування  

 

EuroShop пропонує експонентам та відвідувачам усі виміри успіху: нескінченна можливість для презентації розробок, орієнтованих на майбутнє та інноваційних продуктів для глобальної роздрібної торгівлі.